5 יתרונות של עבודה במשרד מושכר על פני עבודה מהבית עבור פרילנסרים

פרילנסרים נהנים מגמישות יתירה, שלא קיימת בעולמם התעסוקתי של השכירים. בין היתר זה בא לידי ביטוי באפשרות להחליט האם לעבור מהבית אם האם לחפש משרד להשכרה. מכיוון שקיימת אפשרות כיום לשכור משרד לטווחי זמן קצרים או ארוכים, לפי הצורך, כדאי להכיר כמה יתרונות באופציית ההשכרה.

1. פגישות עם לקוחות באווירה מקצועית

זה נכון שמאוד נוח לעבוד מהבית, אבל לא תמיד מתקיימת בבית האווירה המקצועית והתחושה של מיקוד שלפעמים מחפשים. פרילנסרים שצריכים להיפגש מפעם לפעם עם לקוחותיהם, זקוקים לאווירה עסקית ייצוגית, שניכרת מכל פינה. אפילו מי שצריך להיפגש עם לקוחות רק לעיתים רחוקות, יוכל כיום להיעזר באופציית ההשכרה. איך עושים את זה? על ידי שכירת חללי עבודה משותפים בתל אביב. מתי שצריך להקרין אווירה מקצועית ועסקית שלא קיימת בפינת עבודה ביתית, שוכרים את המשרד שצריך, בגודל שצריך.

2. מחירים לפי שימוש – עלויות נמוכות

אם פעם היינו חייבים לשכור משרד לפרקי זמן ארוכים, לרוב לא פחות משנה ואפילו לפרק זמן ארוך יותר, כיום הגמישות באמת מרשימה. אפשר לשכור חדרי ישיבות להשכרה לפי שעה, במחירים מאוד משתלמים, נהנים ממשרד ייצוג לכל דבר ועניין ובלי להתפשר. בחדרי הישיבות המשרדיים ניתן להשתמש בדיוק באותה הצורה שפעם אנשי עסקים השתמשו במשרדים רגילים, תחת חוזה של שכירות שנתית. כמובן שהדרך החדישה חוסכת הרבה כסף בעלויות, מבלי לוותר על אווירה משרדית ומקצועית מסביב. 

3. הפרדה בין בית לבין עבודה

פרילנסרים שעובדים אך ורק מהבית, עלולים להרגיש עם הזמן קושי ראוי לציון. הקושי הוא להפריד בין הבית לבין העבודה, משום שמקום העבודה הוא הבית ולהפך. על מנת להחזיר את השפיות ואת תחושת ההפרדה, ניתן לשכור מרחבי עבודה משותפים. ברגע שמרגישים שזקוקים לזמן עבודה נטו, נקי מהפרעות, שוכרים את המשרד או את חלל העבודה. בימים שבהם מרגישים בנוח לעבוד מהבית, אין שום בעיה להישאר בבית, בפינת העבודה.

4. ניהול זמן אפקטיבי יותר במשימות חשובות

פרילנסרים יודעים היטב כי לא כל המשימות היום יומיות הן בעלות אותה דרגה של חשיבות. יש משימות חשובות ודחופות יותר מאחרות. יש משימות שצריך לבצע, אבל רמת החשיבות שלהן הרבה פחות גבוהה. גם רמת המורכבות של המשימות השונות איננה תמיד אותו הדבר. כשעובדים מהבית, לא תמיד אפשר להיות אפקטיבית כפי שעובדים במשרד מאורגן. ישנו יתרון חשוב בכך שאפשר לבצע חלק מהמשימות המורכבות או הרגישות, במשרד לכל דבר. ומכיוון שאפשר להשכיר חלל עבודה לפי שעות או לפי ימים, כבר אין דילמה האם לשכור או לא לשכור. ניתן להשכיר את המשרד בתקופות מסוימות בחודש או בימים מסוימים בשנה, שבהם רוצים להתרכז בעבודה ובמשימות החשובות. למשל שוכרים עבור פגישות עם יצואנים, לראיונות עבודה שעורכים לעובדים, בעריכת דוחות מורכבים או בפרויקטים רגישים. אז מאוד נוח לבצע הכל במשרד. משימות מונוטוניות ורגילות, אפשר לבצע בשעות העבודה כשנמצאים בבית.

5. יצירת קשרים עסקיים

עם כל הנוחות של עבודה מהבית, יש פה חיסרון ראוי לציון. בבית, קשה להכיר שותפים עסקיים או להתנהל באווירה מקצוענית במהלך ישיבות או דיונים. בשכירת משרד או חלל עבודה משותף, מאוד נוח ליצור קשרים עסקיים ושיתופי פעולה. אלה שיתופי פעולה עם עצמאים או פרילנסרים אחרים, יזמים ומשפיענים. כאשר שוכרים משרד או חלל עבודה בקרבת מקום, פוגשים אותם באופן טבעי. בחללי עבודה משותפים אפשר להכיר ולשוחח בהפסקת קפה, נוצרים קשרים ושיתופי פעולה, שלא היו נוצרים בסביבת עבודה ביתית.

שתפו מאמר:

מאמרים נוספים

לפרטים נוספים ולהשכרת משרד

[leadercf7 campid="10246"]

הגיע הזמן להתחייב להצלחה שלך ולא למשרד!

מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.