טיפים לבחירת אופציית ההשכרה עבור עצמאיים ועבור חברות

אפשרויות השכרת משרד לפי שעה

שכירות היא הוצאה מרכזית עבור שכירים ועבור עצמאים בכל חודש. משרד או חלל עבודה שלא בוחרים בקפידה, עלול לפגוע בביצועי העסק ולהוריד את הפריון. משרד מצוין, עושה בדיוק את ההפך – הוא רותם לביצועים ומסייע להשיג יותר תפוקה. משום כך, צריך להבין שהרגע שבו רוצים לשכור משרד חדש או להקים עסק יזמי, מצריך מכל אחד להקדיש לנושא קצת מחשבה. הטיפים הללו בנושא אופציות השכרה וחשיבה מחוץ לקופסא, יוכלו לאפשר לעצמאים ולחברות להתקדם בצורה יותר טובה, מוצלחת ואפילו חסכונית.

שקלו השכרה לפי שימוש

כיום יש המון אופציות השכרה שלא היו אפשרויות לפני זמן לא רב. לפני שאתם שוכרים משרד רחב ידיים או חלל עבודה ענקי, שקלו האם אין דרך אחרת טובה יותר. אם יש לכם חברה קטנה או שאתם עצמאים, יתכן שתוכלו לשלב בין עבודה בבית ובחוץ, בזכות אופציית ההשכרה ייחודית. הכוונה היא שתעצבו בבית חדר עבודה או פינת עבודה מאובזרת, ליום יום. וכאשר תצטרכו משרד, למשל לישיבת עבודה, פגישה עם לקוח וכדומה, תוכלו לבחור משרד להשכרה יומית המתאים לצרכים שלכם. במקום שתהיו כבולים למשרד אחד, בגודל שקבעתם מראש, תוכלו אפילו לבחור בכל פעם משרד בגודל אופטימלי. למשל משרד קטן לקראת פגישה בארבע עיניים ומשרד גדול כאשר צריכים מקום לישיבה גדולה ומרובת משתתפים.

בחרו חללי עבודה שנותנים השראה

לפני שאתם שוכרים חלל עבודה משותף בתל אביב, שימו לב לאווירה הקיימת במקום. מומחים בעולם העבודה מסבירים כי ישנם חללי עבודה שנותנים השראה ויוצרים אנרגיה טובה. משרדים מוארים, חללי עבודה מעוצבים בטוב טעם, אבזור מעולה, כל אלה תורמים מאוד בתפקידים שבהם ההשראה, החשיבה הזריזה, התובנות והידע, הינם בעלי משמעות. מומלץ להסתובב במשרד המאובזר לפני ההשכרה, כדי להתרשם ולחוש את האווירה במקום ולהרגיש אם היא מתאימה לכם.

השכרת משרד שתומך בעבודת צוות

ניתן כיום לשכור משרדים אשר מאובזרים ומרוהטים מראש. זה בהחלט מסייע, חוסך זמן והתעסקות בנושאים הללו. יחד עם זאת, כאשר אתם רוצים פתרון לעבודת צוות, וודאו כי חלל הפנים מעוצב בדיוק לשם כך. ניתן לשכור כיום מתחמי עבודה משותפים, שבנויים על פי הגישה הזאת. גישה שהופכת את הצוות ליחידה אחת עם תקשורת זורמת. ומה שמעניין זה שמתחמים כאלה יכולים להתאים לא רק לבעלי חברות אלא גם לעצמאים. אם מדי פעם אתם מקיימים שיתופי פעולה עם פרילנסרים, צוותי פיתוח וכדומה, תוכלו לארח אותם במתחם משותף, בהשכרה לפי יום או אפילו לפי שעה. העבודה המשותפת מעולם לא הייתה מוצלחת כל כך.

בדקו עלויות קבועות ומשתנות

השכרת משרד, אחזקת משרד, כל אלה כרוכים בהוצאות בלתי מבוטלות. אנו יודעים שלהשכיר אפילו משרד קטן בתל אביב זה לא זול. וגם כל הוצאות האחזקה יכולות להיות גבוהות, אפילו גבוהות מאוד. משום כל אל תשכרו משרד או חללי עבודה לפני שבדקתם מראש את הרכב העלויות הצפוי. בדקו האם הוצאות האחזקה מתאימות לכם והאם יש משרד אחד, דומה באופיו, אך יחד עם זאת זול יותר. במידת הצורך, תוכלו לשכור פינות עבודה, חללי עבודה משותפים או למצוא חדרי ישיבות להשכרה בתל אביב, בתשלום לפי שימוש.

לסיכום, המהפך באפשרויות ההשכרה לעצמאים ועבור חברות מאפשר כיום גמישות מדהימה. לא חייבים להתחייב למשרד בשכירות שנתית. אפילו לא חייבים לקחת משרד בשכירות חודשית. בדקו מראש מהו גודל שטח העבודה הדרוש לכם ואיזו אווירה אתם מחפשים. כך תוכלו לחסוך כסף ולמקסם ביצועים, שלכם כיזמים או עצמאים או שלכם ושל הצוות שלכם יחד.

שתפו מאמר:

מאמרים נוספים

לפרטים נוספים ולהשכרת משרד

[leadercf7 campid="10246"]

הגיע הזמן להתחייב להצלחה שלך ולא למשרד!

מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.