מה חשוב לבדוק כאשר בוחרים משרד משותף?

בשנים האחרונות עובדים עצמאיים ועובדים של עסקים רבים מעדיפים לעבור לעבוד במתחמים של משרד משותף וזאת לאור כל היתרונות שלהם. עבור רבים מהם ההתלבטות היא בין לעבוד מהבית ולא תמיד יש בו מקום ויש בו שקט, או לחלופין להשכיר משרד. מי שהתנסה בכל אחת מהאפשרויות האלו מעדיף לא אחת להגיע אל משרד משותף באופן קבוע לכמה שעות ביום, או כמה פעמים בשבוע וזאת על פי הצורך שלו. מדובר בסביבת עבודה נעימה שמעניקה אפשרות לעבודה נוחה שיש בה את כל המעטפת ומעבר לכך נוצרים קשרי עבודה בין העובדים בעסקים השונים ולכן כל אחד מהם מעלה את ההכנסות שלו כך שזה ערך מוסף משמעותי ביותר לשיטה זו. 

אחד היתרונות הגדולים של משרד משותף הוא במיקום המרכזי שלו בסמוך לתחנת הרכבת. לאור זאת עובדים רבים מגיעים מביתם באמצעות הרכבת עד התחנה הקרובה. בנקודה זו הם מורידים את אופניים חשמליים מהרכבת ורוכבים עליהם עד המשרד. רבים אחרים מגיעים מביתם שנמצא בעיר וגם הם מעדיפים לרכב על אופניים חשמליים ולא להגיע ברכב או בתחבורה ציבורית, וזאת לאור עומסי התנועה הרבים בעיר הסואנת. העובדה שהמשרדים נמצאים במיקום מעולה, מקלה על הניידות שלהם מאד.

מקום אחסון לאופניים במשרד משותף

המנהלים של משרד משותף מודעים לעובדה שהדרך הטובה ביותר מבחינת ניידות לעובדים היא באמצעות אופניים חשמליים או קורקינטים חשמליים ולכן נערכה לכך מראש. כל אחד מהרוכבים יכול לאחסן את כלי התחבורה הפרטי שלו בשטח שמיועד לכך. מדובר במקום שהוא מוגן וכך העובדים יכולים לעבוד בשקט ללא חשש לגניבה. 

השכרה של משרד

קו החשיבה של אנשי עסקים ושל עובדים שהם פרילנסרים הוא לשכור משרד. לכן הם מחפשים את המיקום האולטימטיבי עבורם מבחינת הסביבה שתהיה הנוחה ביותר עבורם. לאחר מכן הם בוחנים כמה משרדים בגדלים שונים ובעלויות משתנות, כדי להחליט על האופציה המיטבית עבורם. לצורך כך הם אמורים לחתום על חוזה המחייב אותם הן בעלויות מסוימות והן בטווח השכירות. השוכרים מודעים לכך שהם לא יכולים לעזוב בכל עת את המקום ללא מציאת שוכרים חלופיים ודבר זה עלול להגביל אותם אם יהיה שינוי בהתנהלות העסקית שלהם.

השכרה על פי שעות עבודה בפועל

לרבים יש רתיעה מהמחויבות הכספית והמשפטית עם משכירי הנכס ולכן הם מעדיפים לשכור שטח בתוך משרד משותף. הם קובעים זאת על פי לוח הזמנים הנוח להם כמו לדוגמה, כמה שעות בכל יום, הגעה רק פעמיים בשבוע וכו'. אפשר לבחור גם את גודלו של המשרד על פי הצורך, עמדת עבודה לאדם אחד, חדר לשלושה אנשים, חדר לחמישה אנשים וכו'. 

עם הזמן כולם מסתגלים לצורת ההתנהלות החדשה והנוחה, קושרים קשרים חברתיים וגם עסקיים. מאד נעים לעבוד במתחם של משרד משותף, יש אווירה של יצירה ושל עבודה ולכן התפוקה היא גבוהה וכמות המשתמשים במשרד זה, עולה מחודש לחודש. 

שתפו מאמר:

מאמרים נוספים

לפרטים נוספים ולהשכרת משרד

[leadercf7 campid="10246"]

הגיע הזמן להתחייב להצלחה שלך ולא למשרד!

מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.