איך לעצב את המשרד שלכם בשנת 2023?

משרד מעוצב ומסודר סוגר עסקאות בצורה טובה יותר, מושך את תשומת לב הלקוחות, ותמיד מעניק הרגשה טובה יותר, לעובדים, וללקוחות המשרד. במטרה לעשות זאת, תצטרכו להשתמש בשירותיהם של מעצבי פנים. אם זאת, בדף זה, תקבלו את "הבסיס" והטיפים שבאמצעותם תוכלו לעצב מחדש את המשרד, לבד.

טיפ מספר 1: תכננו חללים פתוחים במשרד

בשלב הראשון, יש לבצע תכנון קפדני ואידיאלי של החללים הפתוחים במשרד. במידה ולא קיימים כאלה, כדאי לשקול להתאים מחדש את המשרד וליצור חללים פתוחים, מאובזרים, ומעוצבים הרבה יותר. למעשה, בתכנון חללים פתוחים במשרד, ישנם כללים ברורים, מתודולוגיה, ודברים שחייבים להיעשות על פי הספר. החל משפת עיצוב נכונה, צביעה מחודשת, מיקום מחדש של הריהוט או קנייה חדשה, ואפילו אקססוריז. את זה, תוכלו לעשות ממש בעצמכם, אם זאת, לפני שינוי קריטי, כדאי להיוועץ עם גורמים מוסמכים בנושא.

טיפ מספר 2: התאימו את התאורה המתאימה ביותר

חלק בלתי נפרד מעיצוב פנים של משרדים, הינו, התאמה ושילוב של התאורה למצב הכי מתאים ורלוונטי. ניתן לעשות זאת על ידי רכישת נורות לד, תאורה של Philips, ומיקום נכון של התאורה במקומות הנכונים. כמו כן, זוויות ומיקום התאורה היא חלק בלתי נפרד מהמשימה. בנוסף, כדאי להתאים את התאורה והצבע בהתאם לשפת העיצוב הנוכחית, הצבעים הדומיננטיים, אופיו של המשרד, וצבעי הקירות והרהיטים. לדוגמא: במשרדים עסקיים רבים, הרבה מעצבי פנים נוטים להשתמש בתאורה כהה, תאורה שלא תופסת פוקוס ומעצימה את כל האלמנטים של המשרד. זה נשמע קל, במבחן המציאות, זה הרבה יותר קשה.

טיפ מספר 3: תכנון גבס וקירות בצורה חכמה

חלק נכבד מעיצוב המשרד, הינו שיפוץ לשדרוג המראה האסטטי ושדרוג חללי המשרד באופן כללי ורחב. במשרדים חדשים או ישנים, עיצוב המשרד נוטה להשתמש בתכנון גבס קפדני וקירות גבס לאסתטיקה של החללים והפינות המרכזיות. לדוגמא: הוספת תקרה צפה מגבס לצרכי התאורה, הוספת קירות גבס, ואפילו מדפים אשר עשויים מגבס. ניתן לעשות זאת בצורה חכמה על ידי קביעת השפה העיצובית של המשרד. לדוגמא: למראה נקי וחלק, כדאי להשתמש בתקרה צפה וקירות גבס בצבע לבן. על כל פנים, בתחום זה, כדאי להיוועץ עם קבלנים מוסמכים, אנשי שיפוצים, ואפילו מעצבי פנים למשרד.

מחפשים פתרון בנושא? שיפוץ משרדים עם מאסטרים בשיפוצים זוהי הבחירה הנכונה ביותר.

לסיכום – בשורה התחתונה

אלה הם שלושת הטיפים לעיצוב המשרד ממש בעצמכם, או על ידי הזמנת בעלי מקצוע ממש "בקטנה". שימו לב: כתבה זו, אינה מהווה תחליף לייעוץ הולם ומקצועי של מעצבי פנים, אנשי תאורה, וקבלנים מומחים. כעת, זה הזמן להתחיל בעבודה, לתכנן את התקציב הרצוי, ולהזמין את אנשי "המפתח" הרלוונטיים.

שתפו מאמר:

מאמרים נוספים

לפרטים נוספים ולהשכרת משרד

[leadercf7 campid="10246"]

הגיע הזמן להתחייב להצלחה שלך ולא למשרד!

מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.