חידוש החלל המשרדי שלך: מדריך להתאמות אישיות ייחודיות

המשרד שלנו הוא אחד החללים שאנחנו מבלים בהם הכי הרבה, ועל כן חשוב שתרגישו בו בנוח. כשאתם מחליטים לחדש ולשפץ את המשרד שלכם, אתם יכולים לאפשר לעצמכם לייצר חלל שמשקף אתכם ואת העסק שלכם, ועונה על הצרכים שלכם ושל עובדים אחרים. התאמה אישית של חלל המשרד שלכם יכולה לעשות את כל אלה – במאמר זה נבחן כיצד ניתן לבצע אותה.

עיצוב מותאם

חשבו על העיצוב הכללי של חללי עבודה משותפים ואיזה אווירה אתם רוצים לייצר. את זה אפשר לעשות באמצעות בחירת רהיטים שונים, פריטים מיוחדים ושינוי הצבעים שבחדר. הוסיפו עציצים, וילונות ושלל דברים אחרים שיהפכו את החלל לנעים ומזמין יותר. הוסיפו בו גם טאץ' אישי- אם זה באמצעות פוסטר, תמונות, או כל דבר אחר שאתם אוהבים. כך תרגישו שאתם בבית גם בעת השכרת משרדים.

עבודת נגרות בהתאמה אישית

עבודות עץ יכולות להוסיף חמימות, אלגנטיות ויופי טבעי לכל חלל משרדי.
עבודות נגרות בהתאמה אישית יכולות גם לעזור לכם להתאים את הרהיטים השונים בחלל לצרכים שלכם- אם זה בשולחן שבנוי בצורה מסוימת, מדפים שמתאימים לנישה בקיר ועוד. אתם יכולים לפנות לנגר מקצועי כדי שייצר עבורכם יצירות עץ ייחודיות שישקפו את ערכי העסק מבלי לגרום למקום להיראות ממוסחר ומצועצע. נסו לשקול לשלב שולחנות עץ, ארונות, יחידות מדפים ועוד. אפשר גם לבצע חריטות שונות על רהיטי וקישוטי העץ בכדי להפוך אותם לאישיים במיוחד. זאת דרך לא רק להוסיף קצת תחכום לחדר אלא גם דרך מובטחת לדעת שהפריטים שהבאתם יהיו עמידים ויישארו עמכם זמן רב.

עמדות עבודה ארגונומיות

כשאתם מחדשים את המשרד שלכם חשוב להשקיע בעמדות עבודה ארגונומיות, וזאת כדי לשמור על הבריאות והיעילות שלכם ושל העובדים. שולחנות ארגונומיים מותאמים אישית לגובה יכולים להיות טובים כדי לשמור על יציבה. כסאות ארגונומיים אורתופדיים יספקו עבורכם תמיכה וימנעו כאבי גב ושרירים. כך גם עם ציוד המחשב- כדאי לשדרג את העכברים והמקלדות לכאלה שמורידים את העומס מפרקי הידיים. גם אם אתם מבצעים השכרת משרדים לפי שעה אתם יכולים להחליט להתאים את המשרד באופן הזה באמצעות חפצים ספציפיים.

אזורי מנוחה

כדי שכולם יעבדו ביעילות, חשוב גם לייצר אזורים בהם ניתן לנוח, לפרוק ולחדש את המצברים. אזורים אלה יכולים להיות מותאמים לצרכים שלכם- אם זה מקום עם אזורי ישיבה נוחים, עמדות הטענת טלפונים, מטבח שניתן לבשל ולאכול בו ועוד- כל אלה יכולים לעזור מאוד לרווחה של כל הנמצאים. באזורים אלה אפשר גם להיות יצירתיים עם העיצוב- אם זה בשילוב של גופי תאורה ייחודיים, עציצים מעניינים ושלל אלמנטים כיפיים- זה יהפוך אותו למזמין, נעים ואחד שמאפשר לכולם לנוח ולהירגע.

פתרונות אחסון גמישים

פתרונות אחסון הם דבר משמעותי ביותר בכל משרד מאחר ותמיד יש מה לאחסן. חשוב שתמקסמו את השטח כדי לשמור על המשרד מאורגן. אפשר לעשות זאת באמצעות ארוניות, מגירות, מדפים או יחידות אחסון שנבנו בהתאמה אישית בהתאם לפריסת המשרד. חשבו גם לשלב מדפי הזזה או תאי אחסון נסתרים שישפרו עוד יותר את הפונקציונליות ואת האסתטיות של החלל.

לסיכום

לסיכום, כשאתם מחדשים את החלל המשרדי שלכם ניתן לבצע בו התאמות אישיות ייחודיות שונות שיאפשרו לכם לייצר סביבה שתתאים לכם ולצרכים שלכם. אם זה באמצעות עבודות נגרות ייחודיות או יצירת עמדות עבודה ארגונומיות- יש המון דוגמאות לדרכים שישפרו את עיצוב המשרד שלכם תוך כדי שיפור היעילות.

שתפו מאמר:

מאמרים נוספים

לפרטים נוספים ולהשכרת משרד

[leadercf7 campid="10246"]

הגיע הזמן להתחייב להצלחה שלך ולא למשרד!

מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.