למה חוקרים פרטיים מעדיפים לשכור משרדים פינתיים?

אם אתם לא ממש מכירים את הדינמיקה המאפיינת את חיי המשרד, כנראה שלא תמצאו הבדל גדול בין משרד פינתי למשרד אחר במסדרון. רוב העובדים במשרד הטיפוסי עובדים באופן חצי פרטי בתא פתוח הממוקם במרכז החדר. לעומת זאת, מפקחים או מנהלים עובדים לעתים קרובות בחללים פרטיים עם חלון אחד לפחות, כאשר המיקום הנחשק ביותר בכול קומה הוא המשרד הפינתי.

גם חוקרים פרטיים יכולים ליהנות ממיקום אזור העבודה שלהם בחדר פינתי שכמעט תמיד שמור לממונים בעלי הדרגה הגבוהה ביותר בקומה. למנהלים אחרים יש אולי משרדים מרוהטים היטב, אבל החוקר הפרטי, בין אם הוא שוטר לשעבר או בוגר לימודי קרימינולוגיה, נתפס באופן מסורתי כאיש מקצוע שעובד במקום שמבטיח שמירה על הפרטיות של הלקוחות.

המשרד הפינתי נחשב לתגמול מוחשי על שנים של עבודה מסורה או קידום שהוא מנת חלקו של איש מקצוע ברמת אחריות גבוהה מאוד. בעוד שרוב העובדים פועלים בחלל משרדי פנימי וחייבים להתמודד עם סביבה תזזיתית ורועשת, המשרד הפינתי מספק לחוקר הפרטי הרבה יותר שקט ופרטיות, יחד עם מבט נפלא על העולם החיצון הנשקף משני חלונות שונים.

סמל לקריירה ומעמד

למשרד הפינתי יש יתרונות לוגיסטיים ואווריריים חשובים. עם זאת, המשיכה האמיתית שלו טמונה בכך שהוא מסמל קריירה מתקדמת וראויה לכבוד. הידעתם שקורסים עסקיים שונים במכללה מעודדים את הסטודנטים לשאוף להגיע למשרד הפינתי, או לפחות לפתח את הדחף הדרוש כדי לזכות בקידום שיוביל אותם למשרד הפינתי הנכסף.

המשרד הפינתי מתואר לעתים קרובות כיעד הרצוי לכל בעל מקצוע שהצליח עם הזמן להתקדם בסולם הדרגות ולהגיע לתפקיד ניהולי רם מעלה.

זאת ועוד, מאות ספרי עזרה עצמית המתמקדים בקריירה, מציינים את המשרד הפינתי כאחד המדדים להצלחה בחיי העבודה. עובדים מעטים יראו אי פעם את החלק הפנימי של סוויטת מנהלי החברה, אבל באמצעות עבודה קשה ניתן להגיע למשרד הפינתי, וליהנות מההטבות הכלולות בו.

המשרד הפינתי מעניק לעובד, בין אם הוא מנהל מכירות או חוקר פרטי, תחושת הישג אמיתית והכרה במקצועיות ובמיומנויות שלו.

היתרונות המדהימים של משרד פינתי

עיצוב איכותי של סביבת העבודה מוביל לאווירה פחות לחוצה ויותר פרודוקטיבית. משרד פינתי מציע לחוקר הפרטי מקום עבודה נוח ורגוע מבחינת ההגדרות הפיזיות שלו המאפשר לו לבצע את העבודה הטובה ביותר שלו.

על חשיבות הרווחה והבריאות בעבודה

אחד הסקרים בדק את תחושת הרווחה של העובדים במקום העבודה ומצא שרובם חפצים לעבוד בסביבת עבודה בריאה. הנה שלושה ממצאים מרכזיים של אותו סקר:

  • רובם המכריע (87%) של העובדים היו רוצים לעבוד בסביבת עבודה בריאה יותר, עם אפשרויות שכוללות חדר מנוחה, חדר כושר, עבודה בישיבה ובעמידה לסירוגין, אפשרויות לארוחות צוהריים בריאות יותר וכסאות ארגונומיים.
  • הסקר מצא גם שעובדים המועסקים בחברות צעירות יותר נוטים להידחות פחות (34%) כאשר הם מבקשים הטבות במשרד כמו שולחנות עמידה, מאשר עובדים שמועסקים בחברות מבוססות (42%).
  • 93% מהעובדים בתעשיית הטכנולוגיה אמרו שאם החברה תציעה להם הטבות הקשורות לסביבת עבודה בריאה יותר (הכוללות את האפשרויות המפורטות לעיל בממצא הראשון), הם יישארו בה זמן רב יותר.

משרדו של החוקר הפרטי

כיוון שחוקר פרטי מבלה זמן רב במשרד, חיוני לבחור בסביבת עבודה עם המרחב הנכון לעבודה, חשיבה ושיתופי פעולה באופן טבעי. רוב המשרדים בימינו בנויים בסגנון Open Space, סגנון שיכול להיות פנטסטי, אבל לא נראה שהוא עשוי להתאים לעבודה המאפיינת את החוקר הפרטי העוסק בעניינים חשאיים ופרטיים מאוד ומחויב לשמור היטב על כל הסודות שמפקידים בידיו הלקוחות. לכן, משרד פינתי שמקבל אור טבעי מכיוונים שונים, עשוי להבטיח מקום עבודה ידידותי ובריא להפליא. 

שתפו מאמר:

מאמרים נוספים

לפרטים נוספים ולהשכרת משרד

[leadercf7 campid="10246"]

הגיע הזמן להתחייב להצלחה שלך ולא למשרד!

מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.