איך לעשות את המעבר מהבית למשרד שיתופי?

הרבה אנשים שעובדים כעצמאיים, מתחילים את דרכם בעולם התעסוקה בצורה מאוד איטית ומדודה. הם חוששים לקפוץ למים העמוקים של ההוצאות הגדולות והעלויות שבשלבים הראשוניים אי אפשר באמת לדעת אם הם יהיו רווחיים.

כך למשל אנחנו מוצאים עצמאיים רבים שבוחרים לתת שירות מהבית ולנהל את המשרד שלהם מתוך הטריטוריה הביתית מבלי להיכנס לעלויות של שכירות משרד. 

אם אכן המהלכים צולחים והעצמאי שלנו מגלה כי אכן העסק שלו מצמיח פירות ומתרחב, או אז הוא מתחיל לשקול את המעבר למשרד.

כאן יש כמה וכמה אפשרויות.

אפשר לבחור משרד קטן ופרטי ממנו יינתן השירות ואפשר גם ללכת על משרד שיתופי. כיום מקובל מאוד לעבוד בשיטה הזו של משרד שיתופי כאשר כך אפשר להשקיע במשרד יותר גדול, מרווח, מטופח וייצוגי ולתת שירות בצורה יותר מקצועית.

השאלה היא איך אכן אפשר לעשות את המעבר הזה מהבית למשרד השיתופי, באופן שזה יהיה הכי יעיל עבור העסק.

העסק עובר ומתחיל לפרוח

אז ברור שאחד השיקולים העיקריים במעבר של המשרד מהבית למרחב מקצועי הוא כדי להרחיב את מעגלי הפעילות של המשרד. כל עצמאי שואף להרחיב את העסק ולהצמיח אותו וברגע שהוא פורץ החוצה מהחלל הביתי שהוא לרוב מאוד תחום ומצומצם, הרי שהמשרד יכול להתחיל לתת שירות בצורה יותר מקיפה ויותר נרחבת.

כדי שכל זה אכן יקרה, חשוב לנהל את המעבר בצורה נכונה וקודם לכן, לתכנן היטב את כל המהלכים במשרד החדש על מנת שאכן אפשר יהיה להכשיר את הקרקע לקראת הפעילות העתידית של המשרד.

קביעת יעדים

כל יועץ עסקי יגיד לכם את זה. הדבר הכי חשוב בביסוס של העסק שלכם זה הגדרת היעדים. אתם חייבים להחליט מה בדיוק אתם רוצים, מה הכי חשוב לכם, ומה אתם בעצם רוצים להשיג בפעילות העסקית שלכם. ברגע שיש לכם יעד אתם יודעים לתכנן את המסלול שלכם. כמו שאי אפשר לצאת לדרך בלי לדעת את הכיוון ואת המטרה, ממש כך זה צריך להיות בתחום העסקי.

על כן, חשוב שתתמקדו ותבררו לעצמכם מיהו קהל היעד שלכם, מה אתם רוצים לשווק להם, לאיזה היקף אתם שואפים להגיע וכן מהם הרווחים שאתם צופים ושואפים אליהם באופן הכי ריאלי ונקי.

ברגע שיש לכם דברים ברורים, אתם יודעים מה לחפש. איזה משרד, באיזה אזור, באיזה גודל וגם באיזו צורה.

העברה זהירה ובטוחה

מעבר לעניין העסקי חשוב לדאוג לכל העניינים הטכניים של המעבר. אחרי הכול במשרד יש בדרך כלל ציוד גדול, רגיש וכבד. השינוע של כל אלו חייב להיעשות באופן זהיר ובטוח. בדיוק לשם כך יש לכם את חברות ההובלה המתמחות בייחוד בהעברת משרדים. הם אלו שידעו להעביר אתכם למשכנכם החדש בצורה הכי בטוחה ומהירה. 

כשאתם באים לבחור את חברת ההובלה חשוב שתהיו מודעים לכך שלא כל מי שקורא לעצמו 'מוביל' הוא אכן האש עליו אתם יכולים לסמוך.

כדי להגיע לאיש מקצוע אמין שאכן יעביר לכם את כל הציוד בתורה בטוחה ומקצועית, חשוב שתבדקו היטב את כל האפשרויות ותבררו האם אכן השינוע שהחרה מציעה אכן מוכיחה את עצמה בשטח בדמות לקוחות מרוצים. לא מעט הובלות מסתיימות במפח נפש ובהפסדים ואם לא תבדקו את כל הנושא הזה מראש, לא ממש בטוח שתינצלו מעוגמת נפש שהיא נחלתם של רבים הבוחרים בחופזה את חברת ההובלה שלהם.

מוברס הובלות מבטיחה שינוע אחראי, מהיר ויעיל במיוחד! 

המאמר בשיתוף מוברס הובלות

שתפו מאמר:

מאמרים נוספים

לפרטים נוספים ולהשכרת משרד

[leadercf7 campid="10246"]

הגיע הזמן להתחייב להצלחה שלך ולא למשרד!

מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.