העברת משרד למתחם עבודה חדש – איך עושים זאת בקלות?

אנשים רבים עוברים בחייהם דירה או כמה דירות, אך האם יצא לכם להעביר משרד? הנישה של העברת משרד למתחם עבודה חדש יכולה להיות מאוד מאתגרת בשל השבתת המשרד למספר ימים. במאמר הבא נסביר איך עוברים את המעבר בקלות ואיך תוכלו כן לעבוד בימים האלו ולא להשבית את כל המשרד.

1. מעבר משרד מחייב תכנון מדויק

לפני שאתם מזמינים חברה של הובלת משרדים, כדאי תחילה, ליצור לכם תכנון זמנים ופעולות מדויקות. בקשו מהעובדים טרם ההובלה לבצע רישום של כל החפצים שעוברים למשרד החדש וקבלו עותק. הביאו לכל אחד מהמשרדים כמות ארגזים מותאמת ותתאמו זמן יעד לאריזת החפצים. רתמו את כל העובדים לפעולת האריזה לפי הזמנים שקבעתם.

2. לא חייבים להשבית את העבודה, אפשר להשכיר חללי עבודה

אחד הדברים הכי מאתגרים עבור מקומות עבודה שצריכים לבצע מעבר, זו העובדה כי יהיו מספר ימים שבהם העבודה תושבת. בעניין זה כדאי לדעת שיש אלטרנטיבה נוספת. עובדי המשרד יכולים לעבוד מחללי עבודה להשכרה שמפוזרים ברחבי הארץ. השכירו מקום כזה למספר ימים עבור העובדים שעבודתם חייבת להתנהל ברמה יומית וכך גם תבצעו את המעבר וגם חלק מהעבודה תתקיים כסדרה.

3. לפנות לחברת הובלות מקצועית

האתגר בהעברת משרדים זו כמות הציוד הגדולה והחשובה. כל קלסר הוא חשוב וכל מחשב וכל פריט. כדי לשמור על הציוד שלכם ברמה הגבוהה ביותר, עליכם להזמין שירותי הובלת משרדים בכל הארץ שמעניקים שירות מקצועי ויודעים את העבודה. הובלה עם צוות מקצוענים תדע להוריד את הציוד שלכם אל המשאית מבלי לפגוע בו, בין אם מדובר בהורדת הציוד באופן ידני או בעזרת מנוף. כמו כן, כאשר העבודה מקצועית, היא אינה נמרחת לכל היום, אלא מתבצעת בצורה מהירה ומדויקת היישר אל היעד החדש. 

4. לקבוע את המעבר מוקדם בבוקר

עוד פעולה שתקל עליכם מאוד את המעבר היא קביעת השעה להובלה. יש להתחשב במצב הפקקים בארץ ולהבין שיציאה בשעה שבע או שמונה לדרכים עם הציוד שלכם, עשויה להיות מאתגרת כי כל עם ישראל נמצא בדרכים, אך אם תקבעו עם המובילים להיות אצלכם בשמונה בבוקר לצורך העמסה, בסבירות טובה שתצאו לקראת 11:00 אל היעד החדש וזו שעה שאין בה עומסים בכבישים ולכן משאית ההובלה לא תיתקל בפקקים בדרך.

5. לצוות עובדים אחראיים למשימה

כחלק מההובלה, צוות המובילים יצטרך לעבור בין המשרדים. מומלץ בכל משרד לצוות עובד אחראי אחד שישים לב שכל הציוד יצא אל המשאית ושהמשרד הישן ריק מציוד. 

לסיכום, אם תקפידו על מספר כללים פשוטים, תוכלו לעבור את ההובלה ביתר קלות וגם לא תפספסו ימי עבודה. אתם תנהלו את יום ההובלה והעובדים שלכם ימשיכו לעבוד במתחם עבודה שהשכרתם לבינתיים. בדרך הזו מתכננים הובלה בצורה חכמה ששומרת על הציוד שלכם וגם לא משביתה אתכם.   

שתפו מאמר:

מאמרים נוספים

לפרטים נוספים ולהשכרת משרד

[leadercf7 campid="10246"]

הגיע הזמן להתחייב להצלחה שלך ולא למשרד!

מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.