לשכור משרד במרכז העסקים של תל אביב זה יותר פשוט מלשכור קורקינט

השכרת משרדים במרכז תל אביב

בשנים האחרונות אנחנו עדים למהפכת הכלכלה השיתופית, ששינתה את כללי המשחק וגרמה לנו להבין שלפעמים עדיף לשכור מאשר להיות בבעלות על משהו. בין אם הקורקינטים להשכרה המסתובבים בכל פינה, הרכבים השיתופיים שניתנים להשכרה קצרה לנסיעות בתוך העיר ואפילו דירות להשכרה לטווח קצר של Airbnb. המכנה המשותף של כולם הוא האפשרות להשתמש בשירות עבור עמלה מסוימת, לזמן מוקצב. בכך אנו חוסכים לעצמנו התעסקות, כסף והרבה כאב ראש.

אי אפשר לדבר על כלכלה שיתופית מבלי לדבר על עולם חללי העבודה השיתופיים, מה שאולי היווה את יריית הפתיחה לאותה מהפכה.  עשרות אלפי עצמאיים ופרילנסרים בוחרים להגיע ולעבוד בחללי העבודה המשותפים, ולא בכדי. החללים מעוצבים בסגנון הייטקיסטי, מספקים ליושבים בהם מקום לשבת ולעבוד, פינות קפה ורביצה מפנקות, אווירה צעירה ואפילו "Happy Hour" בימי חמישי, כמקובל בעולם ההייטק. חללי העבודה כשמם כן הם- מעוצבים בסגנון open space בו מפוזרים מגוון של פינות עבודה, ביניהן מסתובבים עשרות אנשים, וכל אחד עוסק בשלו.

אך עם כלל היתרונות, לחללי העבודה ישנם גם חסרונות: העבודה בopen space  מביאה איתה בעיות כמו רעש וחוסר בפרטיות, שני גורמים המשפיעים על תפוקת העבודה, וגם לא מאפשרים לנהל פגישות עבודה עם קולגות או לקוחות בצורה מיטבית. ואכן, ע"פ מחקר עולמי של deskmag שני מאפיינים אלו מהווים הפרעה משמעותית למשתמשים בחללי העבודה, והביקוש למשרדים פרטיים עולה באופן ניכר.

השפעה נוספת שעולה מהמחקר היא ש50% ממשתמשי חללי העבודה מגיעים לעבוד בהם רק כ3 ימים בשבוע, אך התשלום למקומות אלו הוא על בסיס מנוי חודשי, המאפשר אמנם גישה 24/7, אך כפי שראינו, השימוש בפועל נמוך משמעותית. בנוסף, חללי העבודה כבר אינם נחלתם הבלעדית של עצמאיים ופרילנסרים, אליהם הצטרפו בשנים האחרונות חברות גדולות כמו Google וMicrosoft, השוכרות שטחים נרחבים בחללים אלו עבור העובדים שלהן, מה שמוסיף אפילו עוד יותר על הרעש וחוסר הפרטיות במקום.

אז מה הפתרון?

ברחוב יגאל אלון במרכז העסקים של תל אביב, הקמנו את מתחם המשרדים של WeBiz. המתחם ממוקם בקומה ה31 במגדלי אלון היוקרתיים, ומספק עבור המשתמשים את הפתרון המושלם לצרכי המשרד שלהם. במתחם העבודה תמצאו מגוון של חדרים החל ממשרדים פרטיים בגדלים שונים ולכל צורך, ועד חדרי ישיבות מרווחים. המודל של WeBiz הוא השכרת משרד בתל אביב לפי הצורך, והתשלום אך ורק על זמן השימוש בפועל. בלי התחייבויות, בלי התעסקות, בלי אותיות קטנות.

אנחנו בWeBiz מבינים שהדבר הכי חשוב עבור עצמאיים זה גמישות מקסימלית. הגישה למשרדים מתבצעת על ידי אפליקציה פשוטה, דרכה ניתן להזמין משרד מראש, או פשוט להגיע למתחם בזמן המתאים לכם, לסרוק את הברקוד בכניסה למשרד המבוקש ולהתחיל לעבוד. המשרדים וחדרי הישיבות מעוצבים ומאובזרים בכל הציוד הנדרש וברמה הגבוהה ביותר. עוד תמצאו במתחם מטבחון מאובזר ולובי עם פינות ישיבה מפנקות. בכניסה לכל משרד הצבנו טאבלט עליו יופיע הלוגו שלכם, מה שיבליט עבור הלקוחות והאנשים מסביב את המיתוג שלכם וישדר ייצוגיות ומקצוענות. המטרה שלנו בWeBiz היא לספק לכם את המשרד המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם בזמן המבוקש.

וויביז תל אביב משרדים

שתפו מאמר:

מאמרים נוספים

לפרטים נוספים ולהשכרת משרד

[leadercf7 campid="10246"]

הגיע הזמן להתחייב להצלחה שלך ולא למשרד!

מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.