תתחייבו להצלחה, לחזון, להתפתחות, למקצועיות,

לא למשרד.
אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליך

רוצה להגיע להתרשם?

בחר עכשיו תאריך ושעה
לסיור במתחם

מתחם עבודה משותף בתל אביב

בתשלום גמיש לפי צורכי העסק
עם המיתוג שלך.

במרכז העסקים בתל אביב
עם נוף עוצר נשימה מהקומה ה-31
מחכים לכם כל התנאים להצליח ולנהל בדרך חכמה וגמישה את העסק שלכם.

אם אתם לא במתחם העבודה כל החודש,
אין סיבה שתשלמו את כל החודש!
#יתרונות_של_משרד_חכם

רוצים להגיע ולהתרשם?
בחרו תאריך ושעה

אפשר גם להשאיר פרטים ונחזור אליכם
מתחם עבודה משותף להשכרה בתל אביב

במרכז העסקים בתל אביב בנוף העוצר נשימה מהקומה ה-31 של מגדל אלון 2 מחכים לכם כל התנאים להצליח ולנהל בדרך חכמה וגמישה את העסק שלכם.

סמוך לתחנת השלום ת״א

אפשרויות הגעה מגוונות

מגוון מסעדות באיזור המגדלים

עולם העבודה הולך ומשתנה והרבה אנשים, עצמאים, שכירים ופרילנסרים עובדים (גם) מהבית. לאור המציאות הזאת, מתחם עבודה משותף הופך לפתרון הכי נכון. מתחמי עבודה משותפים צוברים תאוצה, במיוחד בלוקיישנים הכי מרכזיים. אז אם אתם רוצים לדעת יותר על מתחם עבודה, להבין מהם מתחמי עבודה או איך מצטרפים, יש לנו פה את כל השאלות וכל התשובות. מרחבי עבודה משותפים – מה שהפך לתופעת השנה ברחבי העולם, עכשיו גם בתל אביב. מתחם עבודה משותף תל אביב, גם אתם יכולים להרוויח מזה.

מה זה אומר מתחם עבודה משותף?

קודם כל צריך להתחיל ולומר מהו מתחם עבודה משותף. הרעיון של מתחמי עבודה משותפים נשען על כך שכיום הרבה אנשים וחברות כבר לא צריכים משרד קבוע. מתחם עבודה צריך לשרת אותנו בזמנים מסוימים, אך לא באחרים. כבר אין היגיון כלכלי באחזקה של משרד 24/7, כאשר ישנם מתחמי עבודה מהסוג החדשני. מרחבי עבודה משותפים כאלה מתאימים ליחידים, לעסקים ולחברות, שרוצים פתרון נקודתי, למועדים מסוימים. לדוגמא מתחם עבודה משותף תל אביב משוריין עבורכם היום, אבל מחר יכול לשמש מישהו אחר. בקיצור, משלמים רק על הזמן שבו צריכים את המתחם לעבודה. שוכרים ליום, ליומיים, לשבוע או לכל פרק זמן אחר, אפילו לכמה שעות.

למי מתאימים מתחמי עבודה משותפים?

הרעיון של מתחם עבודה משותף, הוא להתאים את עצמו למגוון מצבים משתנים. מתחמי עבודה משותפים יכולים, אם כן, להתאים לגורמים עסקיים ופרטיים, שיש להם משרד קטן יחסית או שאין להם משרד בכלל. מתחם עבודה כזה יכול להתאים לכל מי שצריך מקום איכותי לפגישות מזדמנות, עם ארומה עסקית יוקרתית. לכל מי שעובד מהבית ומנהל עסק, לכל יזם שמדי פעם צריך להיפגש עם לקוחות או משקיעים, מתחמי עבודה מהווים פתרון יוצא מן הכלל. מרחבי עבודה משותפים מתאימים לחתך רחב באוכלוסייה, שכן הם מגיעים במידות שונות. ישנם מרחבים קטנים לפגישות עסקיות קטנות אפילו ב-4 עיניים ויש כאלה שמתאימים לצוותי עבודה גדולים. בשורה התחתונה, מתחם עבודה משותף תל אביב מתאים לאין ספור גורמים בתחום היזמי, העסקי או הטכנולוגי. כך אפשר לעשות עסקים.

כיצד מרחבי עבודה משותפים כל כך חסכוניים?​

וחשוב להבין כי מתחם עבודה משותף איננו טרנד חולף. זו לא גחמה משום שיש פה מענה אמיתי ופתרון מאוד חסכוני. אז אין מתחמי עבודה משותפים כל כך חסכוניים? למשל, מתחם עבודה חסכוני מאוד מפני שהוא חוסך לכם את הצורך להחזיק משרד בשכירות חודשית קבועה. לחלק מהיזמים הוא מאפשר להמשיך לעבוד מהבית או להחזיק משרד קטן, ועדין ליהנות מאפשרות לקיים פגישות באווירה מקצועית. מתחמי עבודה חוסכים לכם כסף, משום שאתם לא צריכים להשקיע בשכירת משרד, ארנונה קבועה, רכישת ריהוט וציוד משרדי. חשוב להבין כי מרחבי עבודה משותפים מכילים בתוכם את כל מה שצריך בשביל להתחיל לעבוד. אין צורך להביא בעצם שום דבר מלבד לפטופ. מתחם עבודה משותף תל אביב מכיל כל מה שמשרד יוקרתי וייצוגי מכיל. ריהוט לישיבות, פתרונות הגברה, מטבחון, לובי וכל היתר. פשוט מגיעים עם המחשב ומתחברים. הוויי פיי כבר נמצא במקום, חופשי למשתמש.

האם מתחם עבודה משותף בתל אביב נגיש לכל אחד?

זה עוד דבר שחשוב להבין לגבי מתחם עבודה משותף תל אביב. זהו פתרון נגיש, שמתאים ממש לכל אחד. מתחם עבודה משותף מסוג זה נמצא בלב אזור העסקי השוקק, אבל עם אפשרות מיטבית לנגישות. רכבות, תחבורה ציבורית, חניה קרובה. מתחמי עבודה משותפים נגישים לכולם, גם לאנשים בעלי מוגבלויות. וכאמור, מתחם עבודה משותף נגיש גם מהבחינה הכלכלית. מתחמי עבודה משותפים חסכוניים, משום שמשלמים רק על הזמן שבו נמצאים בהם. מתחם עבודה הוא הפתרון האידיאלי ליזמים, עובדים, בעלי עסקים, שמבינים את הכוח ב"תשלום לפי שימוש". כאשר לא משתמשים – לא משלמים!

באילו מצבים כדאי להשתמש במתחמי העבודה?

ניתן להצביע על מגוון מצבים שבהם מתחם עבודה משותף מהווה פתרון מעולה. למשל, מתחמי עבודה יכולים להתאים לעסקים חדשים, שטרם קנו משרד. מרחבי עבודה משותפים יכולים להתאים לבעלי משרדים קומפקטיים או ליזמים שעובדים מהבית. כאשר יש צורך בשטח מאובזר מקצועי לישיבות או לפגישות, מתחמי עבודה משותפים נכנסים לשימוש. מתחם עבודה משותף יתאים לפרילנסר שצריך להיפגש עם לקוח חדש. מתחמי עבודה משותפים יכולים לארח צוותי עבודה לצורך סיעור מוחות. מתחם עבודה משותף יכול להתאים לעסקים שבהם העובדים מועסקים במודל משולב. בימים שבהם העובדים צריכים להגיע למשרד, הם עושים שימוש באותם מתחמי עבודה משותפים. ביתר הימים הם עובדים מהבית. מתחם עבודה יכול להתאים לפגישות עם שותפים מחו"ל, להרצאות של גורמי חוץ ובעוד אין ספור מצבים עסקיים שונים.

האם התהליך מסובך או פשוט?

בהשוואה להשכרת משרד או משרדים, מתחם עבודה משותף זמין בתהליך הרבה יותר פשוט ונוח. מתחמי עבודה חוסכים את כל הצורך בחתימת חוזי נדל"ן או שכירות. מרחבי עבודה משותפים זמינים ממש בלחיצת כפתור. מזמינים מקום בתוך מתחמי עבודה משותפים, דרך אפליקציה. בוחרים יום, שעה, סוג מתחם עבודה או גודל משרד, ומקבלים אישור אונליין במקום. מתחמי עבודה הולכים לקראת הלקוח, תוך חיסכון בזמן, חיסכון בכסף, וקבלת המענה הנכון, במקום הנכון. מרחבי עבודה משותפים, איך לא חשבו על זה קודם?

בנוסף לכל היתרונות שכבר צוינו, מתחמי עבודה משותפים מספקים יתרון משמעותי נוסף – האפשרות ליצור שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע ויזמים נוספים. סביבה משותפת מאפשרת אינטראקציות יומיומיות עם אנשים שכדאי להכיר, מה שמוביל להחלפת רעיונות, שיתוף ידע ויצירת קשרים עסקיים מועילים. העובדה שהמתחם ממוקם בלב המרכז העסקי בתל אביב מבטיחה קרבה למוסדות רבים, כמו בנקים, מסעדות ובתי קפה, מה שמקל על ניהול יומיומי של החברה ומאפשר גישה מהירה ונוחה לכל צורך עסקי שעולה במהלך היום.

מה ההצעה? לא לוותר – לשפר!

כי נחוץ לכם משרד מרשים, מצויד, נח ונגיש לכם וללקוחותיכם
במרכז של מרכז העסקים בתל אביב.
כזה שמשחרר אתכם מבזבוז משאבים על "זמן מת" מחוץ למשרד ומחוזה מחייב.

WeBiz מגדיר את המשרד מחדש, תעשו אצלו את הדבר שבשבילו אתם קמים בבוקר
ושלמו רק כשאתם שם.

הטבה ללקוחות חדשים

כדי שנוכל להכיר טוב יותר..

לשלם ₪200 ולקבל ₪200 במתנה!

סה״כ כ4 שעות נסיון במשרד פרטי עסקי
* מושלם להתנסות ראשונית *

להורדה מיידית וקבלת ההטבה

*ההטבה ניתנת למימוש לבעל עסק/חברה אחת באופן חד פעמי.

בעלי עסקים שהתקדמו למתחם עבודה משותף

בעלי עסקים שהתקדמו למשרד חכם

איך זה עובד?

רוכשים בנק נקודות ומתחילים ליהנות ממתחם עבודה משותף ואווירה עסקית מלאת השראה, בימים שבהם באמת יש לכם צורך במתחם עבודה

הגיע הזמן לקחת את השליטה על הוצאות המשרד לידיים, בהתאמה מושלמת לצורכי העסק
נגן וידאו
כל מה שצריך בשביל שתצליחו
יוקרתיות וייצוגיות

משרדים מעוצבים ברמה גבוהה

גמישות והתאמה

קחו בכל פעם משרד לפי הצורך שלכם - לעבודה, לפגישה או לישיבה

פרטיות מלאה

משרדים פרטיים ושקטים

נטוורקינג

מעודדים חיבורים עסקיים
בין חברי WeBiz

זמינות 24/7

המשרדים נגישים לרשותכם בכל זמן שתצטרכו

הלוקיישן המושלם

מגדל אלון 2 החדש, קרוב לנתיבי איילון ובמרחק הליכה מתחנת רכבת השלום וגשר יהודית

מ-A to Biz

משרד להשכרה לפי שעה

וכל מה שצריך מסביב

אינטרנט

חיבור אינטרנט פרטי מהיר, WIFI וקווי

ריהוט יוקרתי

משרד מאובזר באופן מלא

לובי מרווח

קבלת אורחים ברמה גבוהה

חדרי ישיבות חכמים

לוח, מצלמת וידאו ומסך להעברת פרזנטציות

לאונג' מרווח

המתנה נעימה בכניסה למתחם

שירותי משרד כוללים

הדפסה, צילום, סריקה, נקיון ותחזוקה

חניון במגדל

לנוחיותכם

אפליקציה ייחודית

לניהול פשוט וחכם

חדר כושר מתקדם

כולל ספא מפנק!

מטבח מפואר

כולל כל מה שתצטרכו לעבודה נעימה

מסעדות ובתי קפה

ממש למטה...

נוף עוצר נשימה

לעבוד מהקומה ה-31, עם נוף לים..
#יתרונות_של_משרד_חכם
בחרו בכל פעם את סביבת העבודה לפי הצורך שלכם
ללא כל התחייבות
הקהילה של WeBiz
מאמרים אחרונים

הגיע הזמן להתחייב להצלחה שלך ולא למשרד!

מלא.י את הטופס ונציג שלנו יצור איתך קשר ממש בקרוב.