הצהרת נגישות

הצהרת נגישות – _____________ בע"מ ("החברה")

תאריך עדכון: 21.3.2022

מבוא

חברת ____________ רואה חשיבות רבה בהנגשת תוכן אתר האינטרנט שלה באופן שוויוני לכל חלקי האוכלוסייה ובכלל זה, עבור אנשים עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח- 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, ביצענו סקירה מקיפה של כל יחידות השירות. כל זאת במטרה להעניק חוויית שירות העונה לדרישותיהם הייחודיות של לקוחותיה וכן במטרה להפוך את האתר לידידותי ונוח לשימוש ככל האפשר. החברה משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.


נגישות האתר

האתר משתמש בשירותי תוכנת הנגשה של חברת "______" אשר מופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי, המאפשרת לאתר לעמוד בהוראות התקן הישראלי 5568 ולמסמך הקווים המנחים של קונסורציום הרשת הכלל עולמית ‏(W3C)‏ – WCAG 2.0 ברמת נגישות AA, ובהתאם להתאמות המפורטות להלן.


התאמות שבוצעו באתר

תפריט הנגישות באתר נמצא בתחתית העמוד בצדו _______ (לציין היכן) והוא מסומן בסמל הנגישות הבינלאומי

התפריט המונגש מאפשר את ההתאמות הבאות:

  • מתן אפשרות לניווט על ידי מקלדת
  • התאמת אתר עבור טכנולוגיות מסייעות (דוגמת NVDA)
  • הגדלת והקטנת גופן האתר ל-5 גדלים שונים
  • עצירת אלמנטים נעים וחסימת הבהובים
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה
  • שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר
  • התאמת אתר לעיוורי צבעים
  • שינוי הגופן לקריא יותר
  • הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן
  • הגדלת התצוגה עד 200%
  • הדגשת קישורים באתר
  • הדגשת כותרות באתר
  • הצגת תיאור אלטרנטיבי לתמונות
  • שליחת משוב לחברה בעניין נגישות




נגישות דפדפנים 

 

אנו תומכים בכל הדפדפנים למעט אקספלורר גרסאות 9 ומטה.

 

כלומר 10 ומעלה וגם  EDGE


הבהרה

חרף מאמצי החברה לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן שיתגלו דפים באתר שטרם בוצעו עבורם התאמות נגישות, או שטרם נמצא להם הפתרון הטכנולוגי המתאים. אנו ממשיכים בכל העת במאמצים לשפר את נגישות האתר, ככל האפשר, וזאת מתוך אמונה ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש נוח ושוויוני באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלות.


שירות הלקוחות

כיום ניתן לקבל שירות מנציגי השירות שלנו בדרכים הבאות: 

רכז הנגישות בחברתנו ___________.

טלפון: ___________.

פקס : ___________.

דוא"ל: ___________.

רשת מוסכים ושירותי דרך 

שעות הפעילות של המוקד הן בימים א-ה בשעות __________ לא כולל ערבי חג וחג.

לקוח שירצה לשוחח טלפונית עם אחד מנציגינו יכול לבקש זאת ואנו נתאם עימו חזרה טלפונית.

 

פניות בקשר עם נגישות

אנו מקדמים בברכה משוב מהמשתמשים שלנו, ככל שהתגלה דף שטרם בוצעה עבורו התאמת נגישות או שנדרשת התאמת נגישות מיוחדת, ניתן לפנות אלינו באמצעות בחירת האפשרות "שליחת משוב" בתפריט הנגישות.



עוד כמה רגעים, ואנחנו משריינים לך סיור!
1
בחירת תאריך ושעה
2
פרטים אישיים
שלב הבא
שליחת פרטים
הקודם
תיאום סיור
עוד כמה רגעים, ואנחנו משריינים לך סיור!
1
בחירת תאריך ושעה
2
פרטים אישיים
שלב הבא
שליחת פרטים
הקודם
תיאום סיור